گرانترین و لوکس ترین و باکلاس ترین محله های تهران

گرانترین و لوکس ترین و باکلاس ترین محله های تهران را بشناسید

برج میلاد تهران

 

تهران پایتخت ایران و مقصد بسیاری از افرادی است که به دنبال مهاجرت هستند. تهران دارای بیشترین امکانات رفاهی، اجتماعی و درمانی در سراسر کشور است، بنابراین بدیهی است که مردم از مناطق مختلف ایران برای دریافت این امکانات مهاجرت می کنند. برخی از افراد نیز برای انتخاب محل زندگی به دنبال گرانترین و لوکس ترین و باکلاس ترین محله های تهران هستند. در ادامه این محله ها را معرفی می‌کنیم.

 

 

 

ویژگی گرانترین و لوکس ترین و باکلاس ترین محله های تهران چیست؟

در سراسر جهان و شهرها، مناطق  و محله ها به دلایلی که در ادامه توضیح می‌دهیم تقسیم می‌شوند، برخی از مناطق گران‌تر و برخی دیگر ارزان‌تر در نظر گرفته می‌شوند. در تهران نیز، مانند بسیاری از شهرها و کشورها، مناطق به اصطلاح عامیانه به پایین شهر و بالای شهر تقسیم شده است. بالاشهر تهران نیز در شمال شهر قرار گرفته است که از اهمیت بیشتر و امکانات رفاهی بیشتر برخوردار است.

 

علت گران بودن و خاص بودن خانه های بالاشهر چیست؟

  •  آب و هوای تمیز و عالی
  • درصد ساکنان با سواد و با تحصیلات عالی
  • سرانه کاربری در بخش آموزش
  • تراکم پایین جمعیت
  • پایین بودن نرخ بیکاری
  • تعداد کاربران میزان استفاده از کامپیوتر و اینترنت
  • دسترسی به زیرساخت های شهری
  • سن و نوع ساختمان

 

 

گرانترین و لوکس ترین و باکلاس ترین محله های تهران

 

منطقه یک تهران

خلوتی این منطقه دلیل گرانی آن است که کاملا ایده آل است. اکثریت آدم ها بعد از طی کردن یک روز کاری به استراحت کردن در محیطی پر آرامش نیاز دارند. آب و هوای این منطقه به طرز فوق العاده ای تمیز و عالیست. البته که به علت کوهپایه ای بودن منطقه یک، دمای هوا همیشه به سردی گرایش دارد.

محله های مهم و گران و قدیمی و لوکس منطقه یک عبارت‌اند از: سوهانک، ولنجک، تجریش، قیطریه، نیاوران، دارآباد، الهیه، محمودیه، آجودانیه، مینی سیتی، زعفرانیه، فرمانیه، ازگل، چیذر، دزاشیب، کاشانک، فرشته، جماران، کامرانیه، صاحبقرانیه و باغ فردوس.

از نظر مسکن این محلات، از گران ترین و لوکس ترین و باکلاس ترین محله های تهران هستند که امکانات و شرایط رفاهی بسیار بالایی دارند. از نظر دسترسی به بزرگراه ها، اماکن فرهنگی و تفریحی، مراکز خرید، حمل و نقل، مراکز درمانی و آموزشی و داشتن فضای سبز در وضعیت بسیار خوبی قرار گرفته است.

 

 

منطقه 1 تهران

 

منطقه دو تهران

 اگر به دنبال یک محله با کیفیت، با دسترسی بالا همراه با زندگی بی دغدغه هستید محله های منطقه دو را به شما پیشنهاد می‌دهیم. به دلیل وجود امکانات رفاهی، درمانی، اداری، گردشگری و همچنین قرار گرفتن بسیاری از ارگان ها و شرکت های معروف ،این منطقه شلوغ است اما شلوغی آن با شلوغی مناطق جنوبی تهران اصلا قابل مقایسه نیست.

از محله های مشهور و ایده آل منطقه دو می‌توان به گیشا، سعادت آباد، شهرک غرب، ستارخان، آیت الله کاشانی، سیمون، صادقیه و اشرفی اصفهانی نام برد.

به علت این که منطقه دو از مرکز تهران تا شمال غرب تهران ادامه دار است، دسترسی بسیار بالایی را به نمایش میگذارد. از همین‌رو املاک آن به شدت گران هستند.

 

 

منطقه 2 تهران

 

منطقه سه تهران

محله هایی که در منطقه سه تهران قرار گرفته اند در عین شلوغی، بسیار تمیز و زنده هستند. خانه های این منطقه گران قیمت هستند، گران ولی کم دردسر. املاک این منطقه اکثرا نوساز، با کیفیت، لوکس و باکلاس هستند.

این املاک در محله های قلهک، آرارات، احتشامیه، سید خندان، میرداماد، کاووسیه، قبا، حسین آباد، ظفر، دولت و پارک وی قرار گرفته اند. این محلات از دسترسی بسیار مطلوبی به همه امکانات شهری برخوردارند و دلیل گرانی آن ها پر واضح است.

 

 

منطقه 3 تهران

 

منطقه 5 تهران

شمال غربی تهران و منطقه پنج آن به دسترسی خوب آن معروف است. ساکنین شمال غربی از طریق خیابان ها و اتوبان ها و همچنین وسایل حمل و نقل عمومی به راحتی به سایر نقاط تهران رفت و آمد می‌کنند. اتوبان های مهم این منطقه بر روی قیمت املاک آن تاثیر گذاشته و قیمت خانه ها را گران تر کرده است. از جمله اتوبان های: فهمیده، همت، باکری، اشرفی اصفهانی، آبشناسان، تهران-شمال، علامه جعفری، حکیم و ستاری.

از محله های معروف و باکلاس و لوکس این منطقه، پونک، باغ فیض، شهران، جنت آباد، آیت الله کاشانی، بلوار فردوس، اکباتان، کوهسار، شاهین، صادقیه و اشرفی اصفهانی را می‌توان پیشنهاد داد.

 

 

منطقه 5 تهران

 

لیست گران ترین خانه های تهران: 

برج چناران الهیه 

زیبایی معماری و دکوراسیون داخلی و بیرونی و اطراف این برج خیره کننده است. به دلیل داشتن مدرنترین امکانات و تجهیزات از گرانترین و لوکس ترین خانه های تهران شناخته شده است. امکانات رفاهی برج چناران شرایط ایده آلی را برای ساکنین فراهم کرده تا زندگی لوکس و مرفهی را تجربه کنند.

ساختمان نارسیس الهیه

رویاهای شما در این ساختمان 9 طبقه ی 30 واحدی به حقیقت می پیوندد. جالب است بدانید هر یک از واحد های این برج، 330 متر‌مربع است. سازه این برج مجلل از نوعی فلز با اتصالات پیچ و مهره ای ساخته شده است که به همراه ورق های ضخیم (55 میلی‌متر) فولاد کاوین سازه‌ای مستحکم و با کیفیت را تشکیل می‌‌دهند.

 

راه آسانِ قیمت‌گذاری خانه در تهران

 

برج آلتون کورت نیاوران

متراژ این برج 27000  متر‌مربع است و کیفیت ساخت این برج را با هیچ ساختمان دیگر نمی‌توان مقایسه کرد زیرا از نظر معماری و طراحی بسیار ایده آل و قابل تحسین است. برج آلتون کورت 24 طبقه است که 18 واحد آن دارای 60 واحد مسکونی است.

برج پارامیس خیابان فرشته

طراحی نوین این برج زبانزد عام و خاص است. این ساختمان کلاسیک در زیر‌بنایی به متراژ 7000 متر‌مربع دارای 13 طبقه و 10 طبقه تک واحدی منحصر به فرد ساخته شده. متراژ داخلی این واحد های مسکونی 450 متر‌مربع است و پنت هاوس مجلل و باشکوه آن 540 متر‌مربع است.

 

برج پارامیس خیابان فرشته

 

برج رولکس، فرمانیه تهران

برج سفید و کلاسیک رولکس دارای 16 طبقه میباشد که 10 طبقه آن به 52 واحد مسکونی تعلق دارد. تمامی امکانات لازم برای یک زندگی مرفه و عالی در این برج به اجرا درآمده و باعث شده که ساکنان آن در رفاه کامل باشند.

 

برج رولکس، فرمانیه تهران

 

برج روما رزیدنس، کامرانیه تهران

این برج مشهور 15 طبقه است. تفاوت آن با دیگر برج ها متراژ طبقات آن است. طبقات یک تا پنج واحدهای 350 تا 400 متری دارد. طبقات شش تا سیزده 400 متر و 600 متر هستند و چهاردهم و پانزدهم که پنت هاوس 926 متری و 1400 متری هستند.

 

برج روما رزیدنس، کامرانیه تهران

 

حرف آخر:

عموماً افرادی که خانه خریده اند، بر این باورند که “خانه با ارزش ترین دارایی آنهاست”.  به همین دلیل اکثریت مایل هستند خانه ای با کیفیت و بی دردسر داشته باشند. تهران نیز به این علت که امتیاز پایتختی و بازار کار مناسب و دانشگاه های معتبر، مهاجر پذیر است و البته شلوغ. اگر اولویت شما برای صاحب خانه شدن، آب و هوای عالی، جمعیت کم و امکانات بالاست در همین مناطق و محله های نام برده شده بهترین املاک وجود دارد. گرانترین و لوکس ترین و باکلاس ترین محله های تهران مناطق یک تا پنج هستند. با تمام این تفاسیر، به علت اینکه سرمایه‌ای هنگفت در این راه صرف می‌شود بهتر است بی گدار به آب نزنید و قبل از خرید یا فروش خانه از کارشناسی ملک استفاده کنید.

الوملک برای معاملات ملکی شما آرزوی موفقیت دارد.

 

بدون گزارش کارشناسی خانه معامله نکنید!

فهرست مطالب

10 پاسخ

  1. سلام وقتتون بخیر ونک منطقه ۳ هست نه منطقه ۲
    همچنین دهکده المپیک هم منطقه ۲۲ محسوب میشود
    نه منطقه ۵
    نوبنیاد هم منطقه ۱ واقع شده
    احتمالا هم منظورتون از حسن آباد حسین آباد هست
    چون حسن اباد منطقه ۱۱ است
    آیت الله کاشانی هم منطقه ۵ هست

    1. سلام خانم راد محترم. وقت شما هم به خیر. متشکرم از دقت نظر شما و راهنمایی هوشمندانه ایی که داشتید.

  2. اشاره به محله یوسف اباد نشد بعنوان یک محله عالی در شمال منطقه فراتوسعه ۶ و ۳ . یوسف اباد روی یکی از تپه های شمال تهران از اب و هوای بسیار خوبی برخوردار است و دسترسی به ازادراه همت و حکیم و کردستان …و جنوب یوسف ابد به سمت دکتر فاطمی و شمال میدان ولی عصر و بلوار کشاورز و شمال ان میدان ونک و شرق خیابان ولی عصر در مجاورت پارک ساعی و محله ای پر درخت و سرسبز و خصوصا پارک شفق

  3. با سلام گرانترین خیابان تهران گلستان شمالی اقدسیه هست ودرجه بعدی سنبل فرمانیه وکامران الهیه، دوست عزیز ضلع شمالی میدان آزادی منطقه دو هست آیا میدون آزادی جای باکلاسی هست؟ کاشانک هم جزو مناطق بی کلاس وروستایی نشینه تهرانه. بنده سعیدمیرزایی 23ساله کارشناس ملک شمیرانات هستم وبهترین مناطق تهران اول منطقه یک بعد منطقه 3 تهران آریاشهرو بلوارفردوس و… اینایی که گفتین منطقه 2ایناهمه منطقه 5ومنطقه22هستند ودسترسی به همه جای تهران ندارن وجزو درجه 3تهران هستند

    1. سلام دوست عزیز ممنون بابت اطلاعات مفیدتون سعی میکینم این اطلاعات رو در مقاله هم استفاده کنیم، البته منطقه 2 هم محله های درجه یک خودش را دارد مثل بخشهایی از شهرک غرب و در مرحله بعدی بخشهایی از سعادت آباد.

  4. تو منطقه یک تهران جاهایی هست آپارتمان الان با این همه گرونی 50میلیونم بزور مییخرن واز یخچی آباد هم ارزونتره وعین روستا هستند. آبک نیاوران، اسدااللهی دربند حسن آباد عمرانی زرگنده، ده اختیاریه، تو منطقه یک هم جاهایی هست که بسیارمحله ترسناکی هست لیان شامپو هستن تو نیاوران محله هست طرف تو خونش همین الان گوسفند وگاو والاغ نگهداری میکنه زمستونا با قاطر میاد تو محل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *