Aloomelk Logo
نمونه عنوان جذاب برای آگهی فروش آپارتمان + فرمول تیتر آگهی‌های خوش‌فروش
نمونه عنوان جذاب برای آگهی فروش آپارتمان + فرمول تیتر آگهی‌های خوش‌فروش

نمونه عنوان جذاب برای آگهی فروش آپارتمان + فرمول تیتر آگهی‌های خوش‌فروش

نوشته شده توسط مینو ملکی در 28 آبان 1404
دسته‌بندی
بدون دسته‌بندی
نظرات
بدون نظر

عنوان آگهی فروش ملک دریچه‌ای برای ورود مشتری به آگهی منتشرشده از طرف شماست. هر چقدر که این دریچه جذاب‌تر و گویاتر باشد، تاثیر مثبتی بر ذهنیت اولیه مشتری بگذارد و مثل یک قلاب عمل کند، شانس فروش یا اجاره خانه شما بالاتر خواهد بود. 

بنابراین شما با نوشتن یک عنوان جذاب برای آگهی باید ذهن مشتری را طوری درگیر کنید که حتی اگر در وهله اول هدفش خریدن خانه‌ای مثل خانه شما نبود، باز هم احساس کششی نسبت به آگهی شما پیدا کند. حتی شاید توانستید با ارائه توضیحاتی مناسب درباره خانه‌تان در آگهی، نظر و هدف او را به‌طرف ملک خودتان جذب کنید.

در ادامه این مطلب قصد داریم راز فرمول‌هایی رایج و جذاب را برای نوشتن عنوان آگهی ملک فاش کنیم. همراه ما باشید که ببینید چگونه می‌توانید نظر مثبت مشتریان دست‌به‌نقد را به‌سمت ملک خودتان جلب کنید.

عنوان جذاب در آگهی فروش ملک چه اهمیتی دارد؟

همان‌طور که اشاره کردیم عنوان یک آگهی ملکی دریچه ورود کاربر به آن است. دریچه و دربی که هر چقدر جذاب‌تر باشد افراد بیشتری را به‌طرف خودش می‌کشاند. و بدیهی است که شانس فروش آن ملک را نیز بالا می‌برد. بنابراین عنوان جذاب در آگهی فروش ملک از اهمیت بالایی برخوردار است، چون اولین فرصت شما برای جذب مشتری است.

یک آگهی ملکی برای فروشنده خودش چند فرصت ایجاد می‌کند. اولین فرصت قطعا آگهی جذاب است که به‌غیر از اولین بودن بهترین فرصت نیز به شمار می‌رود. فرصتی که اگر از آن به‌درستی استفاده کنید قطعا فرصت‌های بیشتری در پی خودش برایتان فراهم می‌کند. فرصت‌هایی از جمله متن آگهی که شامل چکیده‌ای از مشخصات خانه شماست، و همچنین تصاویری که از بخش‌های مهم خانه بارگذاری می‌کنید.

قطعا یکی از اساسی‌ترین اقداماتی که باید برای انتشار یک آگهی جذاب بکنید، بارگذاری تصاویر مناسبی است که حتی شاید با عنوان آگهی هم‌خوانی داشته باشند و از ملک شما برای مشتری یک خانه مناسب بسازند. بنابراین بد نیست که قبل از انتشار یک آگهی برای دادن جلوه حرفه‌ای به آن و جذب مشتریان بیشتر، اصول هوم استیجینگ را بر روی دکوراسیون منزل خودتان پیاده کنید. با این ترفندهای ساده می‌توانید نتایجی بسیار عالی و رضایت‌بخش از انتشار آگهی خودتان در مدت زمانی کوتاه‌تر بگیرید.

آگهی‌های آنلاین ملک

مزایای نوشتن عنوان جذاب برای آگهی ملک

آگهی شما قابل اعتماد خواهد بود. چون در چشم بازدیدکنندگان پلتفرم‌های ملکی، اکثر عنوان‌های رایج و معمولی برای آگهی‌ها حالت اسپم و تبلیغات دروغین را تداعی می‌کنند. اما اگر عنوان آگهی شما چیزی جدید و جذاب باشد، قطعا مشتریان حس بهتری نسبت به آن پیدا می‌کنند. البته مسلما باید از نوشتن عنوان بیش از حد اغراق‌آمیز که حقیقت را راجع به ملک شما نگوید اجتناب کنید.

نه وقت مشتری تلف می‌شود، نه وقت شما. چون وقتی یک آگهی مناسب می‌نویسید که مشخصات اصلی خانه در آن ذکر می‌شوند، مشتری مناسب ملک شما می‌تواند سریع‌تر آگهی را پیدا کند. پس یک عنوان جذاب با سرعت بیشتری نسبت به عناوین کلیشه‌ای و بی‌حس معمولی مشتریان را جذب خود می‌کند.

سرعت فروش خانه مورد نظر شما بالا می‌رود. یک عنوان و آگهی جذاب باعث می‌شود خانه شما بارها و بارها دیده شود. پس طبیعی است که بین این همه بازدید، چند مشتری خوب پیدا کنید و زودتر از زمانی که فکرش را می‌کردید یا یک آگهی معمولی پتانسیل آن را دارد، موفق شوید ملک خودتان را بفروشید.

جست‌وجو بین آگهی‌های فروش خانه

مشتریان مناسبی پیدا می‌کنید که قدر ملک شما را می‌دانند. این همان چیزی است که باعث می‌شود وقت شما کمتر تلف شود و خانه سریع‌تر به فروش برود. وقتی یک عنوان گویا، شفاف و جذاب می‌نویسید، مشتریانی پیدا می‌کنید که واقعا به دنبال یک فرصت استثنایی مثل خانه شما می‌گردند. مطمئن باشید یک آگهی جذاب به‌قدری خانه شما را ارزشمند نشان می‌دهد که کمتر کسی برای چانه زدن و پایین آوردن قیمت با شما تماس می‌گیرد. به‌جای آن اکثر مشتریان شما از شما توضیحات بیشتری درباره ملک و یک زمان مناسب برای بازدید می‌خواهند.

رقبای شما کنار می‌روند چون آگهی شما محبوبیت بیشتری دارد. اگر یک ملک در سطح ملک شما مثل همیشه از عناوین متداول و کلیشه‌ای و خشک استفاده کند، این فرصت برای شما فراهم است که با یک عنوان قاطع، سرراست و جذاب، نظر مشتریان را به‌طرف خودتان جلب کنید.

در ادامه مطلب بررسی می‌کنیم که اگر فروشنده و موجر، یا حتی مشاور املاک و بنگاه‌دار هستید، چگونه می‌توانید یک عنوان جذاب برای آگهی ملک مد نظرتان بنویسید. ما فرمول‌هایی هر چند ساده را به شما معرفی می‌کنیم که کشش مشتریان و افراد بازدیدکننده به‌طرف آگهی شما را به‌طور غیر قابل باور افزایش می‌دهند، آن هم فقط با یک عنوان چند کلمه‌ای.

فرمول‌های طلایی نوشتن عنوان جذاب برای آگهی فروش آپارتمان

نوشتن عنوان برای آگهی ملک

فرمول ۱: [نوع ملک] + [ویژگی کلیدی] + [محله]

با استفاده از این فرمول عنوانی می‌نویسید که در وهله اول مشخص می‌کند چه ملکی دارید. سپس مشتری را با ویژگی خاص و متمایز خانه شما خلع سلاح می‌کند. اکثر افراد خصوصا وقتی سلایق وسواسی در انتخاب خانه داشته باشند، به‌دنبال ملکی می‌گردند که با بقیه متفاوت است. شما تفاوت این خانه را در بخش دوم عنوان می‌آورید و کشش بیشتری برای مشتریان سخت‌پسند ایجاد می‌کنید. 

بخش آخر هم که مربوط به محله است و یعنی با سه بخش مختصر و مفید، مهم‌ترین چیزهایی که یک مشتری باید راجع به ملک شما بداند را به او منتقل کرده‌اید، بدون این‌که از متن بلند بالای آگهی استفاده کنید. این فرمول برای نوشتن عنوان آگهی ملک معمولا کارساز و جذاب تاثیر مثبت خودش را بر ذهنیت مشتری می‌گذارد؛ کاملا صریح و سریع و صادقانه.

چند نمونه عنوان آگهی ملک با فرمول اول که فروشندگان از آن‌ها استفاده می‌کنند را می‌بینید:

  • آپارتمان سه خواب جلفا
  • کلنگی حیاط‌دار سعادت‌آباد
  • ویلایی با استخر و حیاط و باغ - فرشته
  • آپارتمانی پیش فروش / نیاوران
  • ویلایی 400 متر با حیاط و پارکینگ
  • دو طبقه نما رومی - نزدیک به مترو - خلجا 
  • سوئیت با حیاط پشتی زیر قیمت (محله ولیعصر)
  • 2 خواب نوساز قلب ملک شهر
  • آپارتمانی سه سال ساخت - لاکچری فول امکانات
  • یک واحد آپارتمان موقعیت اداری/شرکتی (افسریه)
  • سه خواب پارکینگ‌دار شهرک غرب
  • واحد آپارتمانی طبقه آخر (با آسانسور) جنت‌آباد
  • ویلایی بازسازی‌شده فول | دو طرف نور | خانه اصفهان
یافتن آگهی ملک براساس محله

فرمول ۲: [توصیف احساسی/خاص] + در [موقعیت مکانی]

اگر به‌دنبال مشتریانی می‌گردید که ارزش و جذابیت خاص خانه شما را درک کنند، باید در عنوان آگهی عبارتی بنویسید که گویای عمق احساسی که در این خانه می‌گیرید باشد. نورگیر این ملک بسیار عالی است و از تابش نور خورشید در آن لذت می‌برید؟ در عنوان ذکر کنید. خانه شما با حیاط و باغی که دارد صفا را برای زندگی‌تان به ارمغان آورده؟ در عنوان بنویسید. این ملک ویویی به‌سوی قسمت زیبای شهر یا طبیعت بیرون از شهر دارد؟ از این ویژگی در عنوان آگهی دریغ نکنید.

موقعیت مکانی همیشه تاثیر خوبی در بازدید خوردن آگهی توسط افرادی در حوالی آن مکان دارد. حتی کمک می‌کند که مشتریان بیشتری از طریق سرچ در پلتفرم به آگهی شما برسند. چون خیلی از مشتری‌ها هستند که در ابتدا چند موقعیت و محله را برای خرید یا اجاره خانه انتخاب می‌کنند و بعد به‌سراغ یافتن آگهی‌های مربوط به همان جا می‌روند.

برخی از عناوینی که می‌توانید با فرمول دوم بنویسید به شرح زیر هستند:

  • خانه نوساز در بافت قدیمی دولاب
  • نقلی و گرم با ویوی دماوند (چنارستان)
  • نورگیر و بزرگ، تهران زیر پا - کوی نصر
  • لاکچری فول امکانات در قلب تهران
  • ویلایی خوش نقشه با استخر و حیاط - زعفرانیه
  • ویلایی با نمای قصر رومی / نگین درخشان محله 
  • آپارتمان با امکانات رویایی، و پنجره‌ای رو به حرم
یافتن آگهی‌های ملک براساس موقعیت جغرافیایی

فرمول ۳: [مزیت اصلی] + [مخاطب هدف]

چه چیزی باعث می‌شود فکر کنید و مطمئن باشید که خانه شما ارزش خرید دارد؟ این اصلی‌ترین مزیتی است که در این فرمول باید برای نوشتن عنوان آگهی ملک مد نظرتان به کار ببرید. سعی کنید با مشتریان خودتان همزادپنداری کنید و ببینید چه می‌شود که دنبال خانه‌ای مثل این خانه می‌گردند. دنبال سرمایه‌گذاری هستند و نگرش آن‌ها نسبت به خرید ملک ثروت است؟ یا یک زوج جوان و حتی خانواده‌ای چند نفره هستند که می‌خواهند در یک خانه آرامش و زندگی با ثبات داشته باشند؟

وقتی برآوردی از مزیت اصلی ملک مد نظر و مشتریان هدف داشته باشید، به فرمول سوم می‌رسید که برای افراد متفکر و تحلیلی بسیار جذاب است. چون در همان اولین قدم برای آن‌ها هدف می‌گذارید و این پاسخ سوال پرسیده‌نشده اما مهم را می‌دهید که "چرا باید این ملک را بخرم یا اجاره کنم؟" و مشتریان معمولا به‌طور ناخودآگاه جذب چیزی می‌شوند که برایشان نیاز بسازد یا نیازشان را شفاف و تکمیل کند، سپس چیزی که آن نیاز را برطرف می‌کند حاضر و آماده برای خرید در دسترسشان قرار بگیرد.

عنوان‌هایی که با فرمول سوم می‌توانید بنویسید مشابه عناوین زیر خواهند بود:

  • فرصت سرمایه‌گذاری - آینده‌نگرهای املاک
  • خانه مناسب و جادار با قیمت خوب | برای زوج‌های جوان
  • سوئیت بزرگ با امکانات کامل / دانشجویان و کارمندان در تهران
  • یک واحد آپارتمان کوچک با سود بزرگ - سید خندان
عنوان آگهی ملک با مزیت خاص

فرمول ۴: [قیمت اکازیون/شرایط ویژه] + [مشخصات کلیدی]

بحث آگهی‌های ملکی و خرید و فروش املاک که باشد، کلماتی مثل اکازیون، ویژه، استثنایی و… معجزه می‌کنند. البته فرمول چهارم ممکن است افراد حساس و باتجربه را کمی از کلیک کردن بر روی آگهی شما منصرف کند. چون این کلمات گاهی برای جذب در تبلیغات دروغین و کلاه‌برداری‌ها استفاده می‌شوند. پس اگر واقعا ملک مد نظر شما شایسته این کلمات است و از قصد خودتان برای فروش یا اجاره مطمئن هستید، فرمول 4 را امتحان کنید.

مثال‌هایی از این فرمول در نوشتن عنوان جذاب برای آگهی ملک به شرح زیر هستند:

  • شرایط ویژه / خرید قسطی / آپارتمان نوساز
  • فرصت استثنایی / معاوضه با ملک و ماشین / ویلای استخردار
  • قیمت اکازیون / بدون پیش پرداخت کاملا قسطی / دو طبقه حیاط‌دار
  • سوئیت زیر قیمت - نزدیک به حرم - بازسازی‌شده
  • یک واحد آپارتمان سه خوابه - خوش ساخت و خوش قیمت

بیست نمونه عنوان جذاب برای آگهی فروش آپارتمان

انتشار آگهی برای فروش خانه

نمونه عنوان برای آپارتمان‌های لوکس و پنت‌هاوس

مشتریان این نوع از املاک خاص هستند. پس باید با عناوین خاص آگهی بهشان بفهمانید که با آنان هم‌سلیقه هستید و فرصتی عالی در اختیارشان گذاشته‌اید. این عناوین برای املاک لاکچری و گران مناسب هستند:

  • پنت‌هاوس لاکچری با ویوی تهران / نورگیر و نوساز
  • ویلای استخردار با امکانات کامل - مجیدیه
  • سه خواب لاکچری / فول بازسازی / هال بزرگ و نورگیر
  • ویلایی در قلب طبیعت / فول امکانات / دنج و آرام
  • یک واحد در برج با ویوی تهران
  • واحد آپارتمانی شیک | آب‌وهوای تمیز | دنج و راحت

نمونه عنوان برای آپارتمان‌های نقلی و کوچک

افراد زیادی هستند که برای زندگی یا سرمایه‌گذاری و اجاره ملک، به‌دنبال املاک کوچک با متراژ پایین می‌گردند. نمونه عناوین جذاب برای آگهی این نوع از املاک را در فهرست زیر می‌بینید:

  • یک واحد آپارتمان نقلی ([مساحت] متری) زیر قیمت
  • خانه ویلایی نقلی - مولوی - مناسب سرمایه‌گذاری
  • دو خواب جمع‌وجور / فول امکانات / مناسب مجردها و زوج‌های جوان
  • یک واحد آپارتمانی نقلی (آینده‌دار) جنوب تهران
  • آپارتمان نقلی و جمع‌وجور - مبله - دیزاین‌شده
  • سرمایه‌گذاری بر یک واحد آپارتمان نقلی / 48 متری / شهرک چمران
آگهی خانه ویلایی

نمونه عنوان برای آپارتمان‌های نوساز و کلید نخورده

این نوع از املاک با همین کلمات در تیتر کاملا در ذهن مخاطب شما جای خودشان را پیدا می‌کنند. تیترهای مناسبی برای این ملک‌ها وجود دارند، مثل:

  • دو خواب سند تک برگ کلید نخورده
  • یک واحد آپارتمانی - نوساز - آسانسور و پارکینگ
  • کلید نخورده با مشاعات - دنج و لاکچری - زیر قیمت
  • ویلایی نوساز | مجیدیه | پیش‌پرداخت + اقساط بلند مدت
  • آپارتمانی / کم‌سن چند ماه ساخت / کلیدنخورده

نمونه عنوان برای ملک‌های اکازیون و زیر قیمت

این املاک اگر تیتر خوبی داشته باشند شانس بالایی برای جذب مشتری دارند. برخی از نمونه عناوین مناسب عبارتند از:

  • اکازیون ولی لاکچری - زیر قیمت - دو طبقه سه خواب
  • یک واحد آپارتمان زیر قیمت - سالن بزرگ - فول امکانات
  • منزل نقلی با یک اتاق خواب - نوساز - زیر قیمت و مناسب
  • زیر قیمت رو به حرم | سوئیت بزرگ فول بازسازی‌شده
آگهی‌های آنلاین فروش منزل

نمونه عنوان برای ملک‌هایی با ویژگی خاص

سلایق خاص به‌دنبال تیترهای خاص می‌گردند. پس اگر ملک شما خاص است، چنین تیترهایی را امتحان کنید:

  • ویو ابدی - دنج و لاکچری - یک واحد آپارتمان طبقه اخر (با آسانسور)
  • واحد آپارتمان با تراس بزرگ - نورگیر - مبله
  • طبقه همکف + حیاط پشتی - زیر قیمت، برای خانه اولی‌ها
  • ویلایی با ویوی دریا - نزدیک به استخر آب گرم
  • لاکچری فول امکانات | سالن پرده‌خور و نورگیر

چگونه یک آگهی جذاب برای ملک در فضای مجازی منتشر کنیم؟

برای این‌که یک آگهی جذاب و معتبر در پلتفرم‌های ملکی منتشر کنید، باید شناخت دقیقی از ملک مد نظرتان داشته باشید. این شناخت دقیق قطعا به کمک یک فرد باتجربه در حوزه املاک در اختیار شما قرار می‌گیرد که با استفاده از آن بتوانید مذاکره و معامله‌ای موفق درخصوص فروش خانه مورد نظرتان داشته باشید.

یک آگهی جذاب و موفق متشکل از یک عنوان حرفه‌ای، تصاویر جذاب، متن مختصر و مفید، و یک قیمت‌گذاری منصفانه و حقیقی است. همه این مولفه‌ها هستند که در کنار یک‌دیگر باعث می‌شوند آگهی ملک شما عملکردی عالی در پلتفرم داشته باشد، بازدید آن بالا برود و درنهایت مشتریانی مناسب را به‌سوی خود جلب کند.

نیازی نیست برای کارشناسی شدن خانه‌تان توسط یک فرد باتجربه و مورد اعتماد، و تعیین قیمت آن، زمان و هزینه زیادی را صرف کنید. فقط کافی است با استفاده از دستیار فروش الوملک به کاربران حرفه‌ای و موفق این تیم بپیوندید، سرعت و سادگی فروش ملک خودتان با بالاترین قیمت ممکن را تجربه کنید و یک معامله بزرگ، پرسود و بی‌دردسر داشته باشید. 

بررسی آگهی‌های آنلاین املاک

دستیار فروش الوملک ابزاری در کنار شماست که با استفاده از آن می‌توانید تمام مراحل حرفه‌ای فروش ملک را بدون دغدغه پشت سر بگذارید. و درنهایت با تکیه بر نام الوملک، یک آگهی معتبر و قابل اعتماد برای مشتریان فعال و مصمم پلتفرم‌های خرید و فروش ملک منتشر کنید. با این ابزار حرفه‌ای در مدت زمانی کوتاه مشتریان مناسب ملک خودتان را پیدا خواهید کرد.

از ۰ تا ۱۰۰ فروش ملک، با الوملک!
کلیک کنید

کلمات کلیدی که بازدید آگهی فروش ملک شما را چند برابر می‌کنند

بر این اساس که مشتریان مد نظر شما چه کسانی هستند، برای داشتن ملک مد نظر شما چقدر هزینه می‌کنند، سلیقه و نگرش آن‌ها در خرید یک ملک چگونه است و… می‌توانید کلماتی را در عنوان آگهی به کار ببرید که تاثیر مثبتی بر ذهنیت فرد بگذارند و او را مجبور کنند که حداقل برای آشنایی بیشتر با ملک شما بر روی آگهی کلیک کند. 

در ادامه کلمات و عباراتی را متناسب با نوع مشتریان برای شما عنوان می‌کنیم که می‌توانید با استفاده از آن‌ها آگهی‌های جذاب‌تری منتشر کنید و سریع‌تر مشتری مناسب و دست‌به‌نقد را بیابید.

  • اگر مشتریان هدف شما افراد ثروتمند هستند: اکازیون، لاکچری، لوکس، شیک، آرام، دنج، پارکینگ‌دار، منظره طبیعی، فول‌آپشن، امکانات کامل، غرق در نور، در قلب شهر، بالاشهر، ویودار، ویو ابدی، عروسک، خوش‌ساخت، خوش‌نقشه، بی‌نظیر
  • اگر مشتریان شما کسانی هستند که درحال‌حاضر سرمایه کلانی دارند و می‌خواهند با آن سرمایه‌گذاری ملکی انجام دهند: فوری، فرصت استثنایی، پرسود، اکازیون، فقط [مبلغ] تومان، ایمن و مطمئن، سند آماده
  • وقتی مشتریان شما افراد سرمایه‌دار و آینده‌نگر هستند که در بلندمدت برنامه سودگیری از حوزه املاک را دارند: فرصت بی‌نطیر، سرمایه‌گذاری، آینده روشن، آینده‌دار، سودآوری بزرگ
  • اگر مشتریان شما قشر معمولی جامعه با درآمد متوسط رو به پایین، یا خانواده‌های پرجمعیت هستند: ارزان، مناسب، اقتصادی، مقرون‌به‌صرفه، جادار، [تعداد اتاق] خواب، بدون پرتی
  • اگر مشتریان شما دانشجویان یا شاغلان و کسانی هستند که با هدف تحصیل یا شغل به شهر مد نظر شما آمده‌اند: دانشجویی، کارمندی، رفت‌وآمد مناسب، نزدیک به دانشگاه، دسترسی به شهر، نزدیک به مترو|اتوبوس، فاصله تا مترو X دقیقه، کم‌هزینه، خوش‌قیمت، اقتصادی، محله آرام و خلوت
  • وقتی مشتریان شما افراد مجرد هستند: کم‌هزینه، اقتصادی، ارزان، مجردی، هم‌خانه، خانه اولی، خوش‌قیمت
  • اگر مشتریان شما زوج‌های جوان هستند: خانه اولی‌ها، دو نفره، ارزان، عروس و داماد پسند، پیش‌فروش، تحویل [X] ماهه|ساله، نقلی، دیزاین‌شده، خوش‌قیمت، خوش‌ساخت

اشتباهاتی که باید در تیترنویسی آگهی ملک از آن‌ها دوری کنید

هر چقدر هم که ملک مد نظر شما بی‌نظیر و ارزشمند برای خرید باشد، هر چقدر هم که موقعیت خوبی دارد و حس می‌کنید مشتری مثل آن را پیدا نمی‌کند، و هر چقدر هم که یک متن کامل و جذاب به‌علاوه تصاویر زیبا از ملک در آگهی منتشر کرده باشید، اشتباه تیتر نوشتن آگهی شما را به یک تلاش بیهوده تبدیل می‌کند.

برای این‌که یک عنوان جذاب بنویسید از به کار بردن این روش‌ها جدا اجتناب کنید:

  • اغراق، توصیفات هیجانی و غیر واقعی: از کلماتی مثل اکازیون و لاکچری و واژه‌هایی با حس‌وحال کمال‌گرایی، فقط وقتی استفاده کنید که ملک مد نظر شما واقعا یک فرصت استثنایی و واقعا در مکانی لوکس قرار گرفته باشد. سعی کنید یک تیتر طبیعی بنویسید و حقیقت را درباره ملک بگویید. چون تبلیغات دروغین نام خود شما و مشخصات ملکتان را خدشه‌دار می‌کند.
  • قیمت‌گذاری در تیتر: دادن قیمت یک خانه و هر چیز دیگری باید در قدم آخر انجام شود، حتی اگر قیمت آن پایین است. شما در ابتدا باید با یک عنوان جذاب مشتری را به‌طرف آگهی خود بکشانید و او را متقاعد کنید که این آگهی را باز کند، متن را بخواند و تصاویر را ببیند. سپس باید با او این مسئله را در میان بگذارید که ارزش اقتصادی این خانه از نظر شما چیست. اما اگر در همان وهله اول به‌طور ناگهانی بازدیدکننده را با قیمت ملک مواجه کنید، طبیعی است که آن را رد کند. تکلیف قیمت خیلی بالا برای یک ملک که مشخص است؛ مشتری هیچ ذهنیتی نسبت به ارزش واقعی آن ملک ندارد. از طرفی قیمت پایین هم ارزش ملک را از دید مشتری پایین می‌آورد؛ ممکن است ملک مد نظر شما را با این قیمت در حد خودش نبیند.
  • غلط املایی و اشتباه نگارشی: یک آگهی حرفه‌ای باید با رعایت اصول نوشتار فارسی منتشر شود تا مخاطب شما بداند که با یک فرد متخصص، قابل اعتماد و متشخص طرف است، نه با یک فروشنده بی‌دقت و عجول. شاید عجیب باشد اما یک تیتر مرتب با کلمات زیبا و بدون غلط املایی در جذب مشتریان جدی و مصمم و القای حس خوب به آن‌ها نقش بزرگی دارد. البته لازم نیست تیتر و متن آگهی شما با ادبیات سنگین نوشته شود. فقط کافی است از کلمات خوانا و املای درست آن‌ها استفاده کنید و یک توصیف بی‌نقص، مختصر و مفید در عنوان آگهی بنویسید.
نوشتن قیمت ملک در عنوان آگهی

جمع‌بندی

در این مطلب در کنارتان بودیم که یک دید درست و اصولی برای نوشتن عنوان آگهی ملک به شما بدهیم. برخی از فرمول‌های رایج، تاثیرگذار و جذاب را برای نوشتن یک تیتر جذاب و کشاندن کاربران بیشتر به‌طرف آگهی شما بررسی کردیم. و توضیح دادیم که یک عنوان شفاف و کوتاه حاوی مشخصات مهم ملک تا چه حد برای مشتریان مصمم و دست‌به‌نقد جذاب هستند. 

ما در تیم الوملک با شما هستیم که در فروش ملک خودتان مسیری هموار، پرسود و بی‌دردسر را طی کنید. از کارشناسی خانه تا انتشار یک آگهی حرفه‌ای و قابل اطمینان در پلتفرمی مطمئن، و جلب اعتماد مشتریان واقعی، روندی پر فرازونشیب است که دیگر در آن تنها نیستید. می‌توانید سوالات و پیشنهادات خودتان را درباره این مطلب یا خدمات الوملک در همین مطلب با ما به اشتراک بگذارید، یا اولین ارتباط را با کارشناسان تلفنی ما بگیرید و عضوی از خانواده بزرگ و حرفه‌ای الوملک باشید.

سوالات متداول

نظرات کاربران
برای این مقاله هیچ نظری ثبت نشده است
شما اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند!